
Opublikowany: 20.07.2022/
Pierwsza współpraca z agencją reklamową to często liczne niewiadome. Jak wygląda ofertowanie, co może zaproponować Ci taka firma, czy outsourcing promocji i działań marketingowych jest skuteczny i bezpieczny? Jak będziecie mierzyć efekty, kto będzie, za co odpowiedzialny i skąd agencja ma wiedzieć, czego właściwie oczekujesz? Mamy spore doświadczenie w całym procesie – opowiemy Ci o tym, co powinieneś wiedzieć zaczynając współpracę, oraz jak wybrać agencję reklamową do współpracy.
Każda agencja reklamowa współpracę z klientem może organizować na bardzo różne sposoby. Wiele zależy od tego, w jakich obszarach będziecie razem pracować – wyłącznie nad stroną internetową nowego projektu czy może nad całym brandingiem? A może w ogóle nie jesteś pewien, w czym agencja może Ci pomóc i chcesz zorientować się, jakie są możliwości? Niektóre z aspektów, w jakich może wesprzeć cię marketingowo taka firma, to: