Kiedy myślisz, że znasz już wszystkie możliwe sposoby na rozreklamowanie swojego biznesu, przedstawiamy Ci projekty POS. Co się kryje pod tym hasłem?
POS to z angielskiego Point of Sale, Point of Purchase. W praktyce to wszelkiego rodzaju materiały wspomagające reklamę Below the Line. Ta z kolei skierowana jest do detalistów i konsumentów, nie jest za to obecna w środkach masowego przekazu, a w przestrzeni publicznej. Innymi słowy: projekty POS to drobne materiały reklamowe, ale nierzadko nawet skuteczniejsze od szeroko zakrojonych kampanii reklamowych.
POS to reklama tak stara jak handel, jej pierwowzorami mogą być tak archaiczne elementy jak kamienne szyldy w starożytności, na przykład w Grecji. Jeśli jednak będziemy się trzymać czasów współczesnych, jako przykłady projektów POS wskażemy między innymi:
Ale to tylko kilka przykładów. Projektów POS będzie tak wiele, jak elementów przestrzeni sprzedażowej czy reklamowej, które możesz zagospodarować.
Kiedy bierzemy się za projekty POS w ROXX Media, najpierw ustalamy w rozmowach z Tobą, jaką przestrzenią reklamową dysponujesz i do kogo chcesz dotrzeć. Kiedy to określimy, dostosowujemy środki do celu i możliwości (a także do istniejącej identyfikacji graficznej Twojej marki), tak by osiągnąć jak najlepsze efekty.
Jeśli chcesz zapisać się w przestrzeni publicznej i reklamować projektami, obok których nikt nie przejdzie niezauważony, skontaktuj się z nami. Z przyjemnością zwiększymy Twoją widoczność!